Популярността в Twitter била въпрос на случайност
Микроблог платформата Twitter се налага като все по-важен маркетингов и комуникационен канал, с нарастващо значение за бизнеса. Тя е особено полезна за стартиращи и малки фирми, които не могат да си позволят скъпи маркетингови бюджети, а същевременно се нуждаят не по-малко от публичност. Как обаче да станем популярни в Twitter?
Според учени от Университета в Индиана, САЩ, няма ясен отговор на този въпрос и популярността в тази микроблог платформа е по-скоро въпрос на случайност. Изследователите са анализирали 120 милиона ретуита, изпратени от общо 12.5 милиона потребители. Въпреки мащабната си работа, те не са успели да изведат ясен модел, по който можем да станем популярни в тази социална платформа.
Според Филиппо Менцер, участник в проекта, причината за случайния характер на Twitter - успехите се крие в това, че потребителите имат ограничена възможност да преглеждат туитове и на практика до тях достига малка част от съобщенията. Това дава известна надежда, че ако съобщението бъде ретуитнато, то има малко по-големи шансове.
Още: twitter, популярност, маркетинг, реклама, социални мрежи, микроблог, интернет, уеб 2 0, туит
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms