Практически семинар „Рекламата, която продава“ на 23 март
Искате ли да провеждате ефективни PPC (pay per click) кампании, да постигате целите си и да генерирате повече кликове от точната таргет аудитория? Тогава семинарът „Рекламата, която продава“, организиран от WeKnowHow.bg на 23 март 2012 г. в хотел Феста, София, е точно за вас. Основна цел на събитието е да предложи реални работещи съвети за създаването на успешна PPC рекламна кампания във Facebook, Google и рекламната мрежа eTarget. Читателите на NewBusiness.bg могат да получат 15% отстъпка (52,50 лв.) с промокода NEWB-2190.
Обучението е подходящо за собственици на малък и среден бизнес или стартиращи, развиващи се онлайн бизнеси, маркетинг мениджъри, или специалисти в сферата на продажбите, които искат да разширите познанията си в сферата на рекламата в интернет, да се запознаят с платформите за PPC реклама - Google Adwords, Facebook и Etarget и да добият практически познания за провеждане, анализ и оценка на резултатите от PPC реклама, която продава.
В рамките на еднодневния семинар, лекторите - изявени практици по дигитален маркетинг и реклама ще споделят с участниците основните принципи и правила на рекламата в интернет и ще коментира тънкости при провеждането на цялостна PPC кампания, която обхваща проучване, концепция, планиране, провеждане и анализ на резултатите.
Семинарът ще помогне на участниците да постигнат по-добро разбиране за нуждите на аудиторията в различните комуникационни канали - Facebook, Google и eTarget, както и за начините, по които сами могат да проведат ефективна PPC рекламна кампания или да анализират по-успешно дейността на рекламната си агенция. Всеки модул от програмата предвижда и едночасова практическа работа, в която присъстващите на семинара да отработят, споделените съвети и да получат обратна връзка от лекторите за постигането на оптимални резултати.
„PPC рекламата в Google, Facebook и Etarget е подходящ инструмент за популяризиране на продукти и услуги с органични бюджети, като същевременно дава почти мигновен резултат. Точно заради това решихме, че подобен практически семинар ще бъде от полза за представителите на бизнеса, които търсят най-ефективното решение за оптимални резултати. Насочихме се към практическия формат на събитието, тъй като искаме не само да споделим най-новите тенденции и работещи механизми при рекламата "на клик" във водещите рекламни мрежи, но и да насочим участниците към практически знания, които да им помогнат при работата с външни рекламни агенции или провеждането на самостоятелни кампании.“ – споделя Христо Атанасов, част от екипа на WeKnowHow.bg и лектор в предстоящия семинар „Рекламата, която продава“.
За преминалите обучението, са предвидени сертификати и ваучер за безплатна онлайн консултация от екипа на „WeKnowHow.bg“, с които участниците ще могат да получат още една възможност за анализ и съвети за оптимизиране на тяхна реална PPC кампания. За регистрация и подробности за събитието, можете посетите http://cpc-seminar.weknowhow.bg/.
Промокод за 15% отстъпка (52,50лв.) – NEWB-2190
Още: реклама на клик, онлайн реклама, рекламата която продава, ppc, pay per click, weknowhow
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms