Groupon купи щатски стартъп за гео локация
Сайтът за онлайн търговия Groupon, който сам все още е в категорията на стартиращите компании, придоби базирания в Ню Йорк стартъп за гео локационни технологии Hyperpublic. Закупената фирма разработва система, която обвързва продажби и събития с определено местоположение.
Groupon ще запази голяма част от екипа на Hyperpublic, който ще се премести да работи в Калифорния, Платформата за разработка на придобитата фирма ще бъде спряна през март, а технологиите й ще бъдат интегрирани в услугите на Groupon.
Hyperlink е създадена през 2010 г. от Джордан Купър, който до сега е бил главен изпълнителен директор в нея и партньор в инвестиционния фонд Lerer Ventures и Дъг Петканикс - ръководител на техническия отдел. Самият Купър ще заеме и нова ръководна длъжност в Groupon.
Още: groupon, hyperpublic, групово пазаруване, онлайн бизнес, онлайн продажби, интернет търговия, онлайн магазин, гео локация, позициониране, технологии, бизнес с приложения
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms