Новите оръжия на маркетинга
В края на месец май издателство „Ентусиаст“ публикува книгата „Проверка на реалността. Новите оръжия на маркетинга“ на една от най-ярките фигури в модерния свят на бизнеса - Гай Кавазаки. „Проверка на реалността“ е обобщение на всичко, което той е направил и видял, отнасящо се до създаването и управлението на големи организации. Ценните му съвети са приложими не само при полагането на основите на тези организации, но и във всеки етап от развитието им.
Книгата е блестящ наръчник за начинаещите предприемачи, защото разкрива пътя към хиляди умения, сред които как да изградят екип, как да продават, как да блъфират, как да правят презентации, как да влияят на хората и да печелят доверието им и, разбира се, как да правят пари. Тя е подходяща за широк кръг читатели – от мениджъри до студенти и за всички, занимаващи се с маркетинг.
За двадесет и пет години в различните си превъплъщения на предприемач, инвеститор на рисков капитал, блогър и гуру, Гай Кавазаки оценява с орлов поглед колебливите тенденции, популярните теории, ексцентричния жаргон и цялата глупост и неразбории на онова, през което преминава бизнесът в съвременния свят. „Да, става дума за пари. Но не само. Става дума за още нещо – още по-неустоимо и изкушаващо. Възможността да промениш света. Шансът да яхнеш вълната, който се появява един път в живота, и да се оставиш да те понесе на пътешествие, което се преживява само веднъж… Мислиш, че имаш добра идея? Патентовай я и давай напред!“, съветва последователите си Кавазаки.
Това е безценен пътеводител сред безброй идеи и концепции за управление и представлява цялостен наръчник на Гай Кавазаки за основаване и действие на пълни обороти на една голяма организация – от онзи тип, който устоява на проверките на времето и пропуска всички преходни увлечения по различни бизнес теории. Тя съдържа най-добрите материали от блога на Кавазаки, едно от най-популярните и любими места в Мрежата за всички маркетолози. „Исках да осигуря на здравомислещите хора в бизнеса сурова и истинска информация, която да ги „въоръжи и импулсира“ и тази информация да се съдържа в онова, което може да се държи в ръце – книга. Защо? Защото книгата се разпространява и редактира по-бързо от блога. Фактите в нея са по-лесни за проверка. Също така книгата не зависи от интернет връзката ви, от батерията на лаптопа, както и от нерядко отблъскващо разпечатване“, споделя Гай Кавазаки.
За Гай Кавазаки
Гай Кавазаки е основател, партньор и предприемач в Garage Technology Ventures. Съосновател на Alltop.com, „онлайн списание за всички популярни теми в интернет“. Преди това е бил член на екипа на Apple. Кавазаки е автор на осем книги, включително „Изкуството на старта“, „Правила за революционери“, „Как да побъркате конкурентите си“, „Да продадеш мечтата“ и „Пътят на Macintosh“. Той притежава бакалавърска степен от университета в Станфорд и магистърска степен от университета UCLA, освен това е Доктор Хонорис кауза от колежа Бабсън.
Още: бизнес, маркетинг, идеи, предприемачи, стратегии, информация, студенти
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms