Млада фирма за реклама, базирана на местоположението набра 20 млн. долара
Стартиращата щатска компания JiWire, която развива иновативна платформа за реклама, базирана на местоположението, привлече рисков капитал от 20 млн. щ. долара. Инвестициите са от фондовете Trident Capital, Comcast Interactive Capital, Draper Fisher Jurvetson, Panorama Capital и Norwest Venture Partners. С това общият размер на рисковото финансиране в компанията достига 45 млн. щ. долара.
JiWire предлага рекламни услуги, свързани с местоположението на потребителите на смартфони, лаптопи и таблети. Платформата използва информацията от клетъчните и WiFi мрежи, за да локализира потребителите и им рекламира търговски обекти, намиращи се наблизо.
В базата на фирмата вече са включени над 40 милиона души. Главният изпълнителен директор на компанията Дейв Къртни обяви, че новото финансиране ще бъде използвано за доразвиване на рекламната технология на фирмата, за придобивания и за международна експанзия.
Още: jiwire, реклама, мобилна реклама, стартъп, рисково финансиране, инвестиционен фонд, рисков инвеститор, мобилни услуги, location based services
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms