9 екскурзии до Лондон дава Visa Европа
Visa Европа започна нова кампания, която ще продължи през следващите два месеца (01 април - 31 май), съобщиха от пресцентъра на компанията.. Тя ще дава възможност на картодържателите на Visa да спечелят награди, като условието е да използват своята карта за плащане на стоки и услуги. Наградите са девет екскурзии до Лондон, по една за всяка седмица от кампанията и парична награда от 100 лева, с която ще се сдобиват десет човека през всеки ден от кампанията.
Промоцията има за цел да насърчи картодържателите да използват своите карти за различни всекидневни плащания. Няма ограничение за сумата или броя на транзакциите, които всеки един картодържател на Visa може да прави, за да участва в промоцията. Наградите ще бъдат теглени чрез томбола всяка седмица в четвъртък. Победителите ще бъдат известявани с лично писмо от банките издатели на техните карти, а наградите им ще бъдат превеждани директно по техните сметки. Инициативата на Visa Европа означава, че всяко плащане с карта Visa дава възможност на някого да спечели екскурзия до Лондон или да получи парична награда.
За повече информация относно промоцията и нейният механизъм, моля посетете: www.visabg.com или се свържете с банката издател на картата.
По време на предходната национална кампания на Visa Европа – която се проведе през ноември и декември 2010 г., се наблюдава 69% ръст на транзакциите в търговските обекти в сравнение със същия период на 2009 г., отбелязват от Visa Европа.
През всеки ден на кампанията платежната система е обработвала средно по над 29 000 транзакции, направени на мястото на покупката в България.
В периода 01 ноември - 31 декември 2010 г. 610 човека, които са плащали със своите карти Visa, спечелиха награди по 100 лева. Като част от кампанията двама картодържатели и техните половинки спечелиха екскурзия до екзотична дестинация.
От всичките 610 щастливи картодържатели, които спечелиха награда, повечето са граждани на София (48%), следвани от Варна (8%), Пловдив (6%) и Бургас (3%). Останалата част от печелившите плащания са били направени в по-малките градове.
За сравнение с промоцията, посветена на Световното първенство по футбол, тук картодържателите от мъжки пол са били по-активни и съставляват 50,5% от всички спечелили. По време на двата месеца на промоцията картодържателите са били по-активни през декември, като броят на транзакциите през този месец достига 1 000 000.
В Европа има над 419 милиона дебитни, кредитни и карти за бизнеса Visа. За период от 12 месеца до края на септември 2010 г. тези карти са използвани за извършването на покупки и за тегленето на пари в брой на стойност над 1,5 трилиона евро. 11,5% от общия потребителски разход направен на мястото на покупката в Европа е извършен с карти Visa, а повече от 70% от него е направен с дебитни карти Visa.
Още: Visa, промоция, плащания, кампания, потребителски разход, пари, покупки
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms