Световни брандове губят позиции
Coca-Cola за първи път остана извън топ 10 на водещите световни брандове, заради ориентирането на потребителите към по- здравословни напитки, съобщи Guardian.
Класацията на топ 500 -те световни бранда, изготвяна от консултантската компания Brand Finance, оглавява Google.
Финансовата оценка на Google възлиза на $44 млрд., изпреварваща тази на Microsoft, която възлиза на $42 млрд., докато Apple се нарежда на осмо място със своите $29.5 млрд.
Coca-Cola търпи изключително голям спад, подхлъзвайки се от трето на 16 място в класацията. Най- голямо движение надолу обаче регистрира Nokia, чийто изпълнителен директор Стефан Елоп заяви, че компанията е като „горяща платформа”.
Топ 10 на най- големите световни брандове е:
1. Google - $44 млрд.
2. Microsoft - $42.80 млрд.
3. Wal-Mart $36.22 млрд.
4. IBM - $ 36.15 млрд.
5. Vodafone - $30.67 млрд.
6. Bank of America $30.61 млрд.
7. General Electric - $ 30.50 млрд.
8. Apple - $29.54 млрд.
9. Wells Fargo - $28.94 млрд.
10. AT&T - $28.88 млрд.
Още: финанси, бранд, Microsoft, Apple, Coca- Cola, Google, оценка
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms