Deutsche Telekom инвестира в евро мрежа за таргетирана реклама
Европейската мрежа за таргетирана реклама MyThings привлече 6 млн. долара рисков капитал при организирания от нея трети рунд за набиране на инвестиции. Най-голяма част от привлечените средства са от рисковия фонд T-Venture, който е част от паневропейската телекомуникационна група Deutsche Telekom.
Технологията на MyThings се използва в голям брой водещи онлайн ритейлъри и туристически компании, показвайки на техните потребители персонализирани реклами. Подобно на други такива мрежи, от MyThings са категорични, че техните реклами са много по-ефективни и добре таргетирани, отколкото стандартните търговски послания онлайн.
Пет години след създаването си MyThings увеличава своите приходи с 50% всяко тримесечие. Компанията планира да използва новопривлечените инвестиции, за да разшири своята дейност в Европа и Азия. Освен Deutsche Telekom, тя е получила финансова подкрепа още от рисковите фондове Accel Partners, Carmel Ventures, Dot Corp и GP Bullhound.
Още: startup, start-up, vc, venture capital, стартъп, стартираща компания, стартиращ предприемач, рисков инвеститор, инвестиционен фонд, рисков фонд
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms