Компания за спортни Facebook игри привлече 1.6 млн. долара инвестиции
Разработчикът на социални спортни игри Lionside привлече инвестиции в размер на 1.6 млн. щ. долара при своя първи опит да намери финансова подкрепа. На компанията са се доверили инвестиционният фонд Sherpalo Ventures и бизнес ангелът Рон Конуей.
Създадена през 2009 г., първоначално под името Popside, стартиращата фирма пусна своята първа игра за Facebook през този септември. Става въпрос за проект, наречен Lionside Football, който позволява на потребителите да играят, като подкрепят своите любими футболни отбори.
Целта на базираната в Сан Франсиско компания е да "промени начина на взаимодействие между спортовете и игрите, комбинирайки мощните технологии за игри в социалните мрежи с традиционно силните връзки между феновете на футболните отбори. Основателите на Lionside Дъг Скот (бивш служител в Electronic Arts), Брендън Барбър (работил също в Electronic Arts и в Napster) и Али Нацер (отново екс - Electronic Arts) вече имат няколко успешни стартъп проекта зад гърба си и са убедени, че отново са напипали пулса на развлекателния пазар.
Още: социална игра, social game, Facebook app, Facebook приложения, стартъп, стартираща фирма, startup
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms