Обучение на тема: „Комуникация с медии за ИТ компании” ще се проведе в две издания - на 9 март и на 16 март
Еднодневният тренинг ще покаже начините за ефективна и успешна работа с медиите на компаниите от ИТ и комуникационния сектор и ще подготви участниците за по-добро представяне в медиите. | |
Обучението на тема: „Успешни комуникации с бизнес медиите” цели да подобри публичните комуникации на компаниите с бизнес и специализираните медии. То ще се проведе в две издания – първото е на 9 март 2010 г., а второто на 16 март 2010 г. Обучението се организира в София, в конгресен център „Рейнбоу Плаза”.
Еднодневният тренинг ще покаже начините за ефективна и успешна работа с медиите на компаниите от ИТ и комуникационния сектор и ще подготви участниците за по-добро представяне в медиите. По време на тренинга участниците ще решават практически казус, свързан с подготовката и изпращане на съобщение до медиите, каналите за комуникация и активната работа с журналистите. Обучението предвижда панели за работа в групи и споделяне на опит, както и дискусии по теми, които пряко интересуват участниците. Дата: 9 март 2010 г. (вторник) или 16 март 2010 г. (вторник) Място: София, „Рейнбоу Плаза”, ул. „Атанас Дуков” №29 Такса участие: 149 лв с ДДС Краен срок за регистрация: 5 март 2010 г. ЗА ЛЕКТОРИТЕ Стоян А. Стоянов е старши мениджър „Организация на събития” в ПР агенция AMI Communications (www.amic.bg). В агенцията работи за клиенти като ЧЕЗ България, ТЕЦ “Варна”, Shell България, HOBAS България и др. Той притежава над 8-годишен опит в PR, работа с медии, организация на събития и публични комуникации. Стоянов е член на Управителния съвет на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). Стоянов участва и в работата на два интернет проекта, свързани с PR и организация на събития – PRnew.info – Портал за PR&Медиа Новини и Информационния портал за събития EVENTS.dir.bg. Хелиана Велинова е редактор в сп. ENTERPRISE, отговорен за теми като Корпоративна социална отговорност, Бизнес системи за управление на бизнеса, Събития и др. Тя е с над 8 години опит в различни печатни и онлайн медии, като в. Компютри, сп. Едно, Сървър за изкуство и култура – Cult.bg и мн. др. Велинова участва в редица проекти, използващи новите медии за предаване на информация, като www.portabg.eu, www.konsultirai.me и др. Работи като тренер на свободна практка към програмата „Младежта в действие“и е председател на младежката организация – ПОРТА БГ. ПРОГРАМА 1. Кои са медиите, с които искаме да си партнираме? - Специфика на бизнес и специализираните медии в България. - Как да определим целевите си медии? - Как да достигнем чрез тях до нашите потенциални клиенти? - Немедийни канали за достигане до публиките. 2. Комуникация с медиите. - Цели на работата с медиите. - Да подготвим и поддържаме актуална база данни с журналисти. - Формални и неформални контакти с представители на медиите. - Кога и как да подготвим успешното съобщение до медиите? - Да се подготвим за интервю. - Кога и как да организираме събитие за медиите (пресконференция, неформален обяд). 3. Как да влезем в бизнес медиите? - Как да генерираме интересни и полезни новини? - Дилемата „Платена публикация” срещу „Имаме новина”. - Кое гарантира доброто медийно отразяване на компанията ни. - Синергията PR/Маркетинг/Реклама. - Стратегическо планиране на работата с медиите. 4. Практически казус 5. Новите медии - История и възможности. - Как да използваме най-функционално онлайн пространството за достигане до широк кръг потребители. - Изграждане на имидж на компанията посредством социални мрежи, блогове, социални букмаркове. 6. Практически панел - Създаване на съобщение до медиите за събитието. Информация за Обучение на тема: „Комуникация с медии за ИТ компании”, 9.03.2010 г. Информация за Обучение на тема: „Комуникация с медии за ИТ компании”, 16.03.2010 г. За контакти и регистрация: Хелияна Велинова Тел.: 02/9835889 E-mail: helyana@enterprise.bg Web: www.enterprise.bg Източник: www.EVENTS.dir.bg |
Още: медии, бизнес, обучение, IT
blog comments powered by Disqus-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms