e-Академи обяви конкурс за най-успешна и ефективна viral кампания за WEBIT
e-Академи отправи ново предизвикателство към обществото със старта на конкурс за най-успешна и ефективна viral кампания за WEBIT - първото за Югоизточна Европа изложение за дигитален маркетинг и интернет бизнес. Базирана на линията WEBIT "Преди и сега" viral кампанията се стреми да провокира креативността на всеки решил да участва в този конкурс. Организаторите се стремят да провокират всеки желаещ да предаде посланието WEBIT "Преди и сега" абсолютно доброволно използвайки вече съществуващи социални мрежи в интернет средата. Това може да бъде маркетинг от уста на уста, но използващ вече възможностите на глобалната мрежа и то по възможно най-добрия начин.
Главната цел, която си поставя e-Академи е развието на корпоративната комуникация в социалните мрежи и медии в цялата страна, както и креативността на отделните фирми, на всеки притежател на мобилен телефон или камера, така и на всеки човек с достъп до Интернет. Организаторите са убедени, че успехът на кампанията ще докаже, че живеем във време, в което вниманието на обществото и медиите не се купува, а се печели с творчество и взаимодействие.
Рекламните образи и послания на кампанията могат да бъдат видяни тук.
Още: комуникации, WebIT, кампания, конкурс, e-Академи, социални мрежи
blog comments powered by Disqus-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms